Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia na produkty z naszej oferty mebli do przedpokoju mogą Państwo składać w trzy następujące sposoby:
 
1. Poprzez sklep, dodając produkty do koszyka. Następnie prosimy o wypełnienie prostego formularza. Zakupy w sklepie Szafkinabuty.pl nie wymagają rejestracji.
2. Mailowo, wysyłając wiadomość na adres biuro@szafkinabuty.pl. W mailu prosimy o zamieszczenie nazwy modelu szafki lub wieszaka, wybranego koloru, imienia i nazwiska adresata, adresu wysyłki oraz numeru telefonu.
3. Telefonicznie. Jeśli mają Państwo życzenie złożyć zamówienie telefonicznie prosimy o kontakt z numerem: 502-607-376. Są to numery do biura firmy MDS, czynne od 7:00 do 16:00.
 
 
Gdzie znajdę paletę kolorów?
Odnośnik do palety kolorów znajduje się na stronie serwisu w górnej częsci strony. Szafki i wieszaki możemy wykonać we wszystkich 100 kolorach palety płyt laminowanych, 9 wzorach płyt fornirowanych, 26 wzorach folii, oraz 195 kolorach palety RAL
 
 
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji każdego zamówienia jest inny. Jesteśmy zakładem produkcyjnym, a każde zamówienie jest realizowane indywidualnie zgodnie z życzeniem klienta. Termin dostawy waha się od 1 do 12 dni roboczych. Wszelkie informację na temat czasu realizacji Państwa zamówienia można uzyskać pod numerami telefonu:  , 502-607-376 lub pisząc maila na adres biuro@szafkinabuty.pl. Telefony dostępne są od godziny 7:00 do 16:00.
 
 
Jak wygląda dostawa?
W dniu wysyłki mebla dostaną Państwo informację mailową zawierającą nr listu przewozowego i nazwę kuriera lub firmy spedycyjnej. Towar dostarczany jest dzień po wysłaniu na terenie całej Polski. Kurier przed dostawą będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie.
 
 
Czy możliwe jest wprowadzenie zmian w Państwa szafkach?
Tak, jak najbardziej. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w tej sprawie z naszym konsultantem. 
 
 
Czy muszę się rejestrować, żeby dokonać zakupy?
Nie, sklep Szafkinabuty.pl dopuszcza możliwość robienia zakupów bez rejestrowania się.
 
 
Jak wygląda reklamacja?
Szafki wychodzą od nas zawsze w pełni sprawne, jednak jeśli w czasie transportu zdarzy się, że szafka ulegnie uszkodzeniu prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem (mają Państwo prawo wezwać go w każdej chwili), a następnie kontakt z naszym biurem.  Szafkę postaramy się wymienić do 5 dni roboczych.
 
 
Czy dostarczacie Państwo szafki w sobotę?
Istnieje możliwość dostarczenia w sobotę. Do dostawy w sobotę należy doliczyć 50 % ceny za standardowy dzień (przykład: cena za dostawę szafki wynosi 50 zł w dzień powszedni, a w sobotę cena za dostawę tej samej szafki wyniesie 75 zł).