Wszystkie nasze produkty wysyłane są w całości lub w wersjach do samodzielnego montażu, świadczy o tym opis produktu i jego nazwa.
Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, świadczącej od lat usługi na terenie Polski i Europy. Towar winien być sprawdzony przez nabywcę w obecności kuriera. Wszelkie usterki muszą być uwzględnione w protokole, który wystawi kurier podczas doręczenia przesyłki. Cenę dostawy przy zamówieniu więcej niż jednego produktu można poznać dodając szafkę lub wieszak do koszyka, zostanie ona wyświetlona automatycznie (nie jest to równoznaczne z zakupem).
Przy przesyłkach kurierskich obowiązuje regulamin firmy kurierskiej. Zaznaczamy, iż kurier zobowiązany jest do wniesienia przesyłki, która nie waży więcej niż 30 kg i są przesyłami nadawanymi jako paczki np. szafki do samodzielnego montażu. Kurier nie ma obowiązku wnoszenie przesyłek znajdujących się na palecie (szafki złożone, kilka meblowi wysyłanych jednym transportem na palecie). W przypadku dostawy płatnej przy odbiorze (za pobraniem) doliczamy opłatę manipulacyjną w wysokości 10zł
Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg. Jeśli Twoje paczki są cięższe, nie zostaną wniesione. Nie są również świadczone dodatkowe usługi w tym zakresie.
Szafki do samodzielnego montażu zawsze pakowane są w paczkach do 30 kg.
Szafki wysyłane w całości na paletach drewnianych zawsze ważą więcej niż 30 kg.
Pamiętaj, że kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta.
TOWAR DOSTARCZANY JEST PRZEZ 5 DNI (od poniedziałku do piątku) W TYGODNIU W GODZINACH OD 10-16
Transport firmowy (firma zewnętrzna transport bezpośredni).
Procedury odbioru przesyłki:
- podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń. Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności
- złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony:
-Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone do Ciebie możliwie jak najszybciej.
Firma spedycyjna SCHENKER/DPD/ - Procedury odbioru przesyłki:
Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta. Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź,czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj.
Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej
Nasze produkty możemy również wykonać pod indywidualne zamówienie, które podlega osobnej wycenie. Przed złożeniem zamówienie należy wysłać zapytanie o możliwości dokonania zmian w danym produkcie pod adres: biuro@szafkanabuty.pl
Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod telefonem: 502 607 376 od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
Życzymy udanych zakupów oraz zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi sklepu SzafkiNaButy.pl: biuro@szafkanabuty.pl